„(…) proces twórczy zawarty w tworzeniu działa uzdrawiająco, a podstawą tego procesu jest to, że większość ludzkich myśli i uczuć wyraża się bardziej w obrazach niż słowach. Dzięki temu ludzie zajmujący się tworzeniem lepiej radzą sobie ze stresem i urazami psychicznymi, nabywają zdolności poznawcze i doznają objawów radości, jaką daje obcowanie ze sztuką”.

W. Szulc, Historia Arteterapeutyki, „Edukacja i Dialog”, 8/2006

Translate

niedziela, 8 listopada 2015

LOKUM DLA NOWOZENCOW.., czyli o szale mitenkowym...

witajcie :)
jak obiecałam - znalazłam lokum dla swoich lalkowych aplikacji... :) żeby jeszcze bardziej rozweselić czerń, dorobiłam kolorowe mitenki :)


fotki trochę niewyraźne, małż się spieszył... i się rozmazały... ale nie będziemy się rozwodzić nad takimi szczegółami... ;D


nieco zbliżenia...


tak się rozhulałam, że zrobiłam kolejne - czarne z guziczkami - również handmade - guziczki znaczy się... :D


w planie jeszcze w kolorze szarym i zdecydowanie dłuższe... :)
ta jesień nas rozpieszcza, prawda? wysyłam trochę ciepła... :*


5 komentarzy:

  1. Są śliczne;-)
    Pozdrawiam serdecznie; -)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mitenki, są świetnym dodatkiem. Twoje fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonałe miejsce dla Twojej pary :-)
    Mitenki doskonałe - obydwie pary bardzo mi się podobają... nie wiem, która bardziej... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)