„(…) proces twórczy zawarty w tworzeniu działa uzdrawiająco, a podstawą tego procesu jest to, że większość ludzkich myśli i uczuć wyraża się bardziej w obrazach niż słowach. Dzięki temu ludzie zajmujący się tworzeniem lepiej radzą sobie ze stresem i urazami psychicznymi, nabywają zdolności poznawcze i doznają objawów radości, jaką daje obcowanie ze sztuką”.

W. Szulc, Historia Arteterapeutyki, „Edukacja i Dialog”, 8/2006

Translate

sobota, 9 sierpnia 2014

ODROBINA SZCZESCIA.., czyli o szukaniu czterolistnej koniczyny i o tym, ze jej znalezienie niczego nie zmienia...

witam,
wróciłam... jak to pod namiotem - padało, a teraz upał... trudno posiedzieć przy komputerze... po prostu lato, lato wszędzie... skoro lato, to i kawałek łąki... :)


małż nie odczytał przesłania wianka... malinki? jagódki? - kombinował...


no, spójrz za okno! - podpowiadam... jakaś trawa? - na to on... 
ale wy poznaliście? powiedzcie, że tak... że to jak w mordę... KONICZYNA... 
dla tych oświeconych, którzy wiedzą - zabawa... znajdź czterolistną... dla ułatwienia umieściłam dwie... 
i kto miał szczęście? :)

cóż, myślę, że szczęście to nie cel, ale skutek uboczny życia z pasją... i takie momenty, jak na ten przykład:




 bo tak wygląda szczęście, prawda?


wysyłam nieco ciepła  :*
bądźcie szczęśliwi :)


18 komentarzy:

  1. Wianek piękny... Jeśli chodzi o szczęście, to ciężko mi osiągnąć ten stan. Ale to pewnie dlatego, że jestem chodzącą pesymistką.
    Uściski :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu zauważyłam soczystą koniczynkę :) Kolejny świetny wianek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koniczynkowy wianek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez oczywiscie ze koniczynka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wianuszek :-) Oczywiście, że od razu wiedziałam, że to koniczynki... ;-)
    Masz rację - tak wygląda szczęście :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wianek! Od razu widać, że to koniczynka :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)