„(…) proces twórczy zawarty w tworzeniu działa uzdrawiająco, a podstawą tego procesu jest to, że większość ludzkich myśli i uczuć wyraża się bardziej w obrazach niż słowach. Dzięki temu ludzie zajmujący się tworzeniem lepiej radzą sobie ze stresem i urazami psychicznymi, nabywają zdolności poznawcze i doznają objawów radości, jaką daje obcowanie ze sztuką”.

W. Szulc, Historia Arteterapeutyki, „Edukacja i Dialog”, 8/2006

Translate

sobota, 22 sierpnia 2015

SHIT HAPPEN.., czyli o torbach hurtowo...

witam,
ja sobie tak tu po cichu siedzę, oglądam blogi, a w kulisach robota wre... ;)
najpierw były pierwsze próby, potem dalsze pomysły i zamówienie...


bo ja to lubię hurtowo... ;) szyję, wybieram teksty i czcionki, rysuję, prasuję i... gotowe!
pierwsza...


druga, na specjalne zamówienie... miało być coś z "mamą"...


...i taka z krótszymi uszami...


ciąg dalszy nastąpi... ;) wysyłam nieco ciepła :*

7 komentarzy:

  1. Fajne są, ta z mamą bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torby, uwielbiam takie bawełniane. Brawo za szycie, ja bym pewnie korzystała z gotowców :P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysły na teksty :) jak widać na powyższych fotkach nawet tzw. siatka na zakupy może mieć charakter ;-)

    lalkacrochetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Torby są rewelacyjne;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta o czekoladzie to coś w sam raz dla mnie :). Świetne pomysły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)