„(…) proces twórczy zawarty w tworzeniu działa uzdrawiająco, a podstawą tego procesu jest to, że większość ludzkich myśli i uczuć wyraża się bardziej w obrazach niż słowach. Dzięki temu ludzie zajmujący się tworzeniem lepiej radzą sobie ze stresem i urazami psychicznymi, nabywają zdolności poznawcze i doznają objawów radości, jaką daje obcowanie ze sztuką”.

W. Szulc, Historia Arteterapeutyki, „Edukacja i Dialog”, 8/2006

Translate

sobota, 16 sierpnia 2014

A NIE MÓWILAM...!, czyli o słonecznikach, again i o kolejnych projektach...

witam pszczółki :)
jestem, jestem... nie zniknęłam...i znowu słoneczniki... tym razem dedykowane mojej mamie...


 

wianek nieco mniejszy od poprzedniego...


 a tu w kontekście... ;)


już pracuję szydełkiem nad... czymś znacznie większym :) tym razem czymś do założenia na się... ;)
pozdrawiam cieplutko :*


21 komentarzy:

  1. Fajnie, że pokazałaś to w kontekście. Prezentują się niezwykle! Ja mam z tym problem, bo nie mam gdzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wierzę! moja nora ma niecałe 36 m w kwadracie... wszystko jest mini... ;D

      Usuń
  2. jakie śliczne!!!!!!!!! Mnie się podobają i w kontekście i bez! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentują się te słoneczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jakie piękne! Patrząc na miniaturkę nie spodziewałam się szydełkowej robótki:) a tu proszę, zostałam zaskoczona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja już teraz bez szydełka wianka sobie nie wyobrażam ;)

      Usuń
  5. świetne prace - obie, ale ta wycinanka w oprawie wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a miałam rok temu zajawkę na wycinanki kurpiowskie... kilka oprawiłam :)

      Usuń
  6. Piękny wianuszek, słoneczniki to śliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wianuszki! Pięknie się razem prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle ciepła jest w tych słonecznikach... Piękne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się Twoje prace <3

    "Martuch"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuch?! swym pięknym oczom nie wierzę... witaj, witaj :)

      Usuń
    2. Od dawna tu zaglądam, tylko nieśmiała jestem w internetach, po prostu :-P

      "Martuch"

      Usuń
  10. Rewelacyjnie wyszły Ci te słoneczniki :) przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję, dziękuję... ćwiczenie czyni mistrza ;D

      Usuń
  11. Przepiękne słoneczniki, bardzo mi się podobają :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)