„(…) proces twórczy zawarty w tworzeniu działa uzdrawiająco, a podstawą tego procesu jest to, że większość ludzkich myśli i uczuć wyraża się bardziej w obrazach niż słowach. Dzięki temu ludzie zajmujący się tworzeniem lepiej radzą sobie ze stresem i urazami psychicznymi, nabywają zdolności poznawcze i doznają objawów radości, jaką daje obcowanie ze sztuką”.

W. Szulc, Historia Arteterapeutyki, „Edukacja i Dialog”, 8/2006

Translate

piątek, 3 czerwca 2016

KROLEWSKIE DZIECIE.., czyli o maly wlos...

witajcie,
właśnie zdałam sobie sprawę, że nie wrzuciłam na bloga swoich szydełkowych koron-ek... :) szybko się poprawiam...


lalka ma nieco mniejszą głowę niż noworodek - tak tylko przypominam... :) krony zamówione zostały na sesję fotograficzną dla Nikodema...


jak się okazuje - króla Nikodema I... ;)


korony miały być dwie - w kolorze ecru i szarości... zrobiłam dwa wzory... zmodyfikowałam nieco te znalezione w necie...


pewnie dobrze by było nieco je usztywnić, ale... nie miałam pomysłu, jak potem wysuszyć takie 3D... bo szydełkowe gwiazdki to łatwe - rozpinam na tablicy i się suszą.. a takie przestrzenne prace...?? ktoś wie?


 ...i jeszcze zbliżenie...


mamę Nikodema zachwyciły również anielskie skrzydełka, więc i takowe zrobiłam... sądzę, że znacznie lepiej będą się prezentować (i trzymać) na maleńkim ludzkim ciałku... :)


tutaj jeszcze przed zszyciem...


powstała jeszcze kość... tak, kość... podusia dla tego niebieskiego szczeniaczka z poprzedniego posta... i kilka śmiesznych pomocników fotografa... czyli szydełkowe zwierzaczki na obiektyw aparatu... niestety, kończyłam je nocą, żeby szybko dostarczyć zamówienie... i zdjęć brak... może pani fotograf będzie tak miła i użyczy profesjonalnych ujęć... :)

wysyłam nieco ciepła, kochani :*

4 komentarze:

  1. Cudne akcesoria do zdjęć, król Nikodem na pewno będzie zadowolony! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this beautiful crochet crown and the wings also.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace! Sesja zdjęciowa na pewno będzie udana :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)